Hop til hovedindholdet

Erhvervshus Sjælland logo

2 x OneHour: om ydelser, kunder, salg, leverancer og økonomi (webinar) Aflyst


Dato og tid

Onsdag d. 17. juni 2020 kl. 09:30 til 10:30

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 17. juni 2020 kl. 08:30

Sted

Webinar Webinar

2 x OneHour: om ydelser, kunder, salg, leverancer og økonomi (webinar) Aflyst


Arrangementsbeskrivelse


Inspiration til at styrke din forretning de kommende uger og måneder

Corona medfører, at verden ændres med hastige skridt. Det betyder, at strategi og kundefokus må udvikles – og det giver din virksomhed nye muligheder. 

Få den nødvendige inspiration og viden på to webinarer den 17. juni: 

  • Webinar 1:    kl. 9.30 - 10.30
  • PAUSE
  • Webinar 2:    kl. 13.00 - 14.00

Vil du gerne have styr på:
  • hvilke kunder der bør prioriteres?
  • afhængighed af leverandører og tredjepart?
  • hvordan du får genstartet salg? 
  • økonomi og likviditet?
  • udvikling af ydelser?
  • effekten af netværk?
  • områder du kan digitalisere?
  • betydningen af corona for den globale udvikling og din virksomhed?
På to webinarer får du nye vinkler, inspiration, råd og værktøjer til at tilpasse din virksomhed til den nye virkelighed.
Du får også rig mulighed for at stille eksperterne spørgsmål i chatten. 
  

Mød underviserne


   
#1 webinar
Nils Hall Torgersen

Nils har indgående erfaring med, hvad der skal til, når virksomheder gerne vil vækste og tage deres virksomhed et skridt videre. Han hjælper med at få øje på udfordringerne og udvikle løsningerne. 

   
#2 webinar
Carsten Lindschmidt

Carsten Lindschmidt har mere end 20 års erfaring som leder. Han har selv været med til at starte seks virksomheder og hjulpet mere end 500 virksomheder med ledelses- og forretningsudvikling. 

#1 webinar

Første webinar på en time sætter fokus på overblikket. 
Du får et værktøj til at skabe overblikket, og du får mulighed for at arbejde konkret med dine prioriteringer frem til det andet webinar. 
Efter webinaret har du mulighed for 1-1 sparring med de to forretningsudviklere. 

#2 webinar

På det andet webinar arbejder vi med det ledelsesmæssige, da den nye situation stiller nye krav til din måde at agere på: 
  • hvordan du inddrager dine medarbejdere til at udvikle likviditet og lønsomhed
  • hvordan du fremadrettet kan styre kundearbejdet
  • få 8 indsatsområder der udvikler din forretning
Efter webinaret har du mulighed for 1-1 sparring med de to forretningsudviklere.


Praktisk information

Webinaret foregår via Zoom. Kort før webinaret begynder får du tilsendt en mail med et link, som giver dig adgang til webinaret. 

Vi glæder os til at "se" dig!