
Hvilken kundetype sælger du til? Hvis du ved det, kan du arbejde systematisk og målrettet med at skabe de rette omstændigheder for netop dine kunders købstriggere.
Kom til fyraftensmøde med Solrød Erhvervsservice og Solrød Centerforening, og bliv klogere på din kundetype, så du kan øge dit salg.
Når vi bruger de fire emotionelle kundetyper, tager vi udgangspunkt i anerkendt forskning, viden og indsigt fra mere end 5000 cases (bl.a. tyske, danske og engelske) – og et solidt teoretisk fundament samt en række anerkendte værktøjer til personanalyse.
Med udgangspunkt i dette kortlægger vi, hvilke emotionelle (følelsesmæssige) responssystemer, der er på spil i din kundes købs- og beslutningsproces.
Hvordan kan du bruge din kundetype?
Når du kender din kundetype, kan du få stor gavn af det i en lang række områder i din virksomhed. Det gælder sociale medier, nyhedsmails, LiveSalg, events, annoncer, tekst, grafik, indretning, skiltning, produkter/ydelser, blomster, farver, grafik, billeder, logoer, medarbejderrekruttering, og meget mere...
Stine Grubbe er foredragsholder, skribent og ressourceperson hos PEJ Gruppen. Hun lægger vægt på at holde foredrag, der uddanner, inspirerer og motiverer deltagerne.
Hendes kunder fortæller, at foredragene er dejligt konkrete, jordnære og praktiske med stor vægt på ‘tag-med-hjem-og-brug’ for deltagerne – og tilpas provokerende til at give lyst og mod til handling.
Stine Grubbe er desuden:
- Advisory Board Member - PEJ Gruppen
- Ambassadør & konceptudvikler for Formland messen
- Udnævnt som Indpisker for Detailhandelen af erhvervsavisen Børsen
- Skriver for Berlingske Business, detailfolk.dk, CPH Commerce & Culture, Sko, PEJ Gruppen, mv.